7 Mart 2015 Cumartesi

Umys Hakkında Bilgiler

Merhabalar;
Eğer bu makaleyi okuyorsanız demekki bir yerlerden umys sistemini bir şekilde duymuş olmanız gerekiyor. Nereden mi biliyorum. Çünkü Google amcada umys kelimesini arattınız :) Bende aynı siz gibi yapmıştım. Umys.org hakkında bir arkadaşım bahsetmişti ve bende merak edip araştırmalara başlamıştım. Ancak umys ile ilgili çok fazla bilgi elde edememiştim. Bunun üzerine böyle bir blog açmaya karar verdim. Google arama motoruna çok sayıda metin yazdım, umys, umys nedir , umys şikayet vb. yazdıklarımdan sadece birkaçıydı. Çok fazla içeriğe rastlayamam beni üzmüştü.

Arkadaşlar umys yani ulusal mali yardımlaşma sistemi, insanların birbirleriyle yardımlaşarak ek gelir elde ettikleri bir platform. Öncelikle sisteme daha önce üye olmuş olan birini buluyorsunuz. Merak etmeyin işte o kişi benim, fazla uzaklarda aramanıza gerek yok :)

Daha sonra o kişiye ait olan bir davet linki var, o linke tıklayıp ücretsiz yeni hesap açıyorsunuz. Yeni hesap açtıktan sonra ise 55 liralık üyelik ücretini ödeyip pasif durumda olan üyeliğinizi aktif duruma geçirmiş oluyorsunuz. Örnek olarak linkimi veriyorum buraya tıklayıp yeni hesap oluşturabilirsiniz

Aktif olan umys üyeliğiniz sayesinde artık sizin de bir umys davet linkiniz var. O davet linkinize tıklayıp üye olan her bir kişi için 10 lira komisyon alıyorsunuz. 5 kişiyi üye yapsanız 50 lira cepte.

İşin daha güzel bir tarafı daha var, üye yaptığınız bu 5 kişi de aynı siz gibi üye yapmaya başlayacaklar. Onların yaptığı her üyeden de 5 er lira komisyon kazanacaksınız. Hatta onların yaptığı üyelerden de aynı şekilde kazanç sağlayacaksınız..
Bu şekilde 7. derinliğinize kadar her gelen üyeden komisyon alacaksınız. 7. derinliğinize kaydolan her bir üye için ise artık 15 er lira almaya başlayacaksınız. Bu şekilde katlanıp giden üyelik ve kazanç sistemi ile sermayesi yalnızca 55 lira olan bu iş artık bir ek gelir olmaktan çıkacak ve sürekli büyüyen ve artan bir gelire dönüşecek.

Şimdiden heyecanlandığınızı biliyorum, sakin olun ve umys üyeliğinizi açmakla işe başlayın.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder